Laatste dag... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Laatste dag... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Laatste dag...

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 April 2012 | Indonesië, Kuta

De laatste dag is aangebroken... Het is nog best wel laat geworden gisteren met die jongen aan het zwembad. Dus ik werd wel moe wakker. Ik had beloofd met Michael om nog de laatste centen uit te geven met shoppen. Dus zou om 1 uur bij zijn verblijf zijn.

Vanuit daar zijn we langs de bekende toeristische winkeltjes gelopen, die we eerst altijd probeerden zoveel mogelijk te vermijden, om nu juist in te gaan. Wel mooi dat afdingen. Het is op een gegeven moment echt een sport voor me geworden. En het mooie was, de onmogelijke bedragen heb ik voor mekaar gekregen. Michael zei al, dat ie vaker met mij dat soort dingen had moeten aanschaffen... Wel een compliment natuurlijk!

Tijdens het shoppen kwamen we ook een hele brakke Bobby tegen. Die was die nacht nog met een meisje mee naar haar verblijf gegaan. En probeerde nu een super cheap-ass rolex voor veel te veel geld aan te schaffen. Arme jongen...

Toen nog uitgebreid met Michael geluncht. Met de restjes geld zijn we nog samen een voetmassage gaan doen en toen heeft Michael mij afgezet in een taxi die mij naar het vliegveld ging brengen. Ik had gelukkig nog precies genoeg geld over voor de taxi. Niet eens genoeg meer om nog een flesje water op het vliegveld te kopen. Gelukkig heb ik die honger en vooral dorst uitgebreid gestilt in het vliegtuig.

Van Bali vloog ik naar Kuala Lumpur. Waar een paar uur eerder Sebas en Julia ook waren! Op Kuala Lumpur moest ik drie uurtjes wachten om vervolgens naar Dubai te vliegen. Op Dubai moest ik heel lang wachten en sloeg de vermoeidheid toe. Gelukkig had het vliegtuig heerlijke loungebanken waar ik heel even mijn ogen heb gesloten. Een paar uur later werd ik wakker en kon ik in het vliegtuig richting Amsterdam...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 10 Okt. 2008
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 93555

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Juni 2014

India, een nieuw avontuur in een nieuw werelddeel!

16 April 2013 - 02 Juli 2013

Eerste Master Research, terug naar Botswana

05 Maart 2012 - 26 April 2012

Backpacken in Maleisië en Indonesië

09 Januari 2010 - 07 Augustus 2010

Namibia Internship

28 December 2009 - 05 Januari 2010

Qatar een wereld van rijkdom en olie

30 Januari 2009 - 30 Juli 2009

Botswana Internship

Landen bezocht: