Laatste dag... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Laatste dag... - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Laatste dag...

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

25 April 2012 | Indonesië, Kuta

De laatste dag is aangebroken... Het is nog best wel laat geworden gisteren met die jongen aan het zwembad. Dus ik werd wel moe wakker. Ik had beloofd met Michael om nog de laatste centen uit te geven met shoppen. Dus zou om 1 uur bij zijn verblijf zijn.

Vanuit daar zijn we langs de bekende toeristische winkeltjes gelopen, die we eerst altijd probeerden zoveel mogelijk te vermijden, om nu juist in te gaan. Wel mooi dat afdingen. Het is op een gegeven moment echt een sport voor me geworden. En het mooie was, de onmogelijke bedragen heb ik voor mekaar gekregen. Michael zei al, dat ie vaker met mij dat soort dingen had moeten aanschaffen... Wel een compliment natuurlijk!

Tijdens het shoppen kwamen we ook een hele brakke Bobby tegen. Die was die nacht nog met een meisje mee naar haar verblijf gegaan. En probeerde nu een super cheap-ass rolex voor veel te veel geld aan te schaffen. Arme jongen...

Toen nog uitgebreid met Michael geluncht. Met de restjes geld zijn we nog samen een voetmassage gaan doen en toen heeft Michael mij afgezet in een taxi die mij naar het vliegveld ging brengen. Ik had gelukkig nog precies genoeg geld over voor de taxi. Niet eens genoeg meer om nog een flesje water op het vliegveld te kopen. Gelukkig heb ik die honger en vooral dorst uitgebreid gestilt in het vliegtuig.

Van Bali vloog ik naar Kuala Lumpur. Waar een paar uur eerder Sebas en Julia ook waren! Op Kuala Lumpur moest ik drie uurtjes wachten om vervolgens naar Dubai te vliegen. Op Dubai moest ik heel lang wachten en sloeg de vermoeidheid toe. Gelukkig had het vliegtuig heerlijke loungebanken waar ik heel even mijn ogen heb gesloten. Een paar uur later werd ik wakker en kon ik in het vliegtuig richting Amsterdam...