Verwendag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Verwendag - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Verwendag

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

22 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Het was dus de bedoeling dat we vandaag de hele dag in ons badjas van sauna naar zwembad, naar massage, naar pedicure gingen hoppen. Maar het tegendeel bleek waar.
In het hotel moesten we ontzettend lang wachten voordat we onze kamer in mochten. Rond half 3 waren we eindelijk in onze kamer. De SPA bleek helemaal niet zo te zijn zoals ik had voorgesteld, je ging op afspraak erheen, deed je ding wat je gereserveerd had en ging weer weg. Gelukkig hadden wij wel gereserveerd, maar onze behandelingen werden pas om 5 uur gegeven. Om vijf uur hadden we wel 3 uur lang behandelingen! Wow.
We hadden gereserveerd voor een full body massage, pedicure, bikiniwax en facial. Gelukkig deden ze die bikiniwax pas aan het einde, want dan ben je wel gelijk weer wakker hoor! Goeie genade! Volgens mij had ik ook een leerling aan m'n bed want ze kon er helemaaal niks van. De massage en alles waren verder wel helemaal OK. Echt heerlijk genoten.