Back to Gabs - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Back to Gabs - Reisverslag uit Gaborone, Botswana van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Back to Gabs

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

23 Juli 2009 | Botswana, Gaborone

Onze reis zit erop! Vandaag is onze laatste dag. Vanochtend vroeg moesten we met een taxi richting het vliegveld. Hier namen we een vliegtuig naar Johannesburg. In Johannesburg namen we een taxi naar de Car station, en hier hadden we een ticket geboekt voor de intercape bus. Nou bleek dus dat we de verkeerde ticket hadden geboekt. Een dag te vroeg! We waren nu dus een dag te laat aangekomen om met dit ticket mee te mogen. Gelukkig was er nog plaats in de bus en konden we dus nieuwe kaartjes kopen. Maar wel lekker dom dus..
De bus was echt ongelooflijk, Anja en ik waren ZOO zenuwachtig om onze vriendjes weer te zien!! WOW je had ons moeten zien.. 6 uur later kwamen we aan op het shell station waar Lebo, Anna, Gerald en Ryan mij kwamen ophalen. Wat een ontvangst! Iedereen was zoo happy. Ik voelde me zo raar! Echt heel gek om opeens weer terug te zijn, en je liefde weer te zien. Nick stond ook klaar voor Anja.
Op het station hebben Anja en ik weer afscheid genomen van elkaar, want we gingen nu nog even een weekje flink van onze vriendjes genieten.
Echt grappig. Het ging heel onwennig allemaal. Anna vertelde ook dat Lebo heel zenuwachtig rondliep enzo voordat hij mij op kwam halen. Zo schattig.. Ik ben echt blij hem weer te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 10 Okt. 2008
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 93530

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Juni 2014

India, een nieuw avontuur in een nieuw werelddeel!

16 April 2013 - 02 Juli 2013

Eerste Master Research, terug naar Botswana

05 Maart 2012 - 26 April 2012

Backpacken in Maleisië en Indonesië

09 Januari 2010 - 07 Augustus 2010

Namibia Internship

28 December 2009 - 05 Januari 2010

Qatar een wereld van rijkdom en olie

30 Januari 2009 - 30 Juli 2009

Botswana Internship

Landen bezocht: