Chillen aan het strand - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Chillen aan het strand - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Chillen aan het strand

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

21 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We hadden het plan om vandaag de Tafeberg te beklimmen. Ik vond het geen ramp om deze berg ook echt te 'beklimmen' maar Anja wilde gebruik maken van de gondel om boven te komen. Aangezien de gondel stuk was, zijn we ook niet naar de Tafelberg gegaan. Dit was het enige wat we nog wilden doen in Kaapstad, dus verder hadden we ook niks in gedachten om te doen vandaag.
We besloten om naar het strand te gaan en surfers te spotten. Het was veel te koud om zelf te gaan surfen of zwemmen. Hier hebben we de hele dag een beetje gechilld. Wel relaxed.
We hebben zelfs een potje midgetgolf gespeeld haha, aan het strand! Super mooi.
Aan het einde van de dag barstte de bom los met hardlopers op de boulevard. WOW wat een hype.. Echt IEDEREEN was opeens aan het hardlopen. Het voelde voor mij zelfs een beetje raar dat wij gewoon wandelden..
Maar toen werd het dus echt donker! We wilden lopen richting de straat waar we laatst heerlijk hadden gegeten. Maar dit bleek toch iets verder dan gedacht.. Omdat we nu 'rebels' tegen de regels in, in het donker op straat liepen, waar verder eigenlijk geen hond liep, besloten we toch maar om een hotel in te duiken. Vanuit hier hebben we op een taxi gewacht, die ons naar het restaurant reed. Hier hebben we echt weer heerlijk gegeten! Klaar om morgen naar het hotel te gaan voor ons verwendagje.