Dagje reizen - Reisverslag uit Bromo, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Dagje reizen - Reisverslag uit Bromo, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Dagje reizen

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

09 April 2012 | Indonesië, Bromo

Samen met die Kevin (uit Californië) en Michael had ik voor vandaag de trip naar Mount Bromo geboekt. We moesten om kwart voor 9 met de bus mee. Op zich valt die tijd nog wel mee maar het was nogal laat geworden gisteren dus ik voelde hem goed hangen! Dat gratis ontbijtje ging er ook niet echt lekker in. Het was ook een traditioneel ontbijt, namelijk nasi, naja, dat gaat al helemaaaaal niet als je het niet gewend bent.

De schouder van Kevin lag gelukkig erg lekker tijdens zo'n lange hobbelige rit. Het duurde lang voordat we er eindelijk waren. Twaalf uur later kwamen we eindelijk bij de berg aan. Daar moesten we nog overstappen in een ander klein busje, met nog minder vering en duurde het nog ruim een uur voordat we aankwamen bij de accomodatie. Het was al donker dus we zijn wat gaan eten. Michael en ik deelden en kamer en Kevin had een kamer. Meer kamers telde de accomodatie ook niet. Wel grappig. We hebben snel een fatsoenlijke maaltijd gegeten, want die had ik de hele dag nog niet op, en zijn toen het bed in gedoken...