Chilldag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Chilldag - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Chilldag

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

11 April 2012 | Indonesië, Kuta

Voor vandaag stond er voor mij een chilldag op het programma. Je zou zeggen dat Bali de ultieme plek is om eens te gaan chillen. Nou ik moet zeggen dat dit goed is gelukt! Er zat namelijk een zwembad bij ons verblijf en daar heb ik tot een uur of twee in gedobberd. Kirstin is toen gelijk super erg verbrand. Ik had me gelukkig goed ingesmeerd.

Op een gegeven moment heb ik het altijd wel gezien met zonnen. Het is niet echt mijn ding, ik heb graag wat te doen. We besloten om met z'n drieën even langs het strand te gaan lopen. Hier hebben we lekker gewandeld en zijn we zelfs bijna tot aan het vliegveld gekomen! Onderweg ook nog wat gehangen langs het water en in het zand gechilld.

Na de wandeling hebben we nog een biertje gedaan bij een druk bezocht resort. Een stuk duurder biertje dan die we gewend waren. Maargoed, wel een prachtige zonsondergang!

Tussen 10 en 11 was het happy hour bij de Skygarden. Dit is een club die zich erg richt op toeristen. Het is wel grappig want buiten die tijden is er geen hond te bekennen, maar tijdens happy hour is het drank gratis en staat het vol. Hier moesten wij natuurlijk ook even gebruik van maken!

Daarna hebben we nog heerlijk sushi gegeten bij een tentje die mijn buren uit Amsterdam mij aanraadden. Die hebben hier een tijd gewoond.