Nog een keer duiken! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Nog een keer duiken! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Nog een keer duiken!

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

17 April 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Vanochtend was ik wel aardig brak moet ik zeggen. Ik heb daarom ook flink uitgeslapen en toen heerlijk ontbeten bij een of ander tentje. Om 14.00 uur had ik nog een duik gepland staan, en mijn buddy zou een van die solo-reizigers zijn die ik gister tegen kwam aan de bar.

Het was een leuke duik! Een stuk beter dan die van gisteren. Ik ben echt mega veel schildpadden tegengekomen! We doken op 'shark point' maar we zijn helaas geen haaien tegen gekomen.

Terug aan de kust ben ik samen met Jenn (zo heette mijn buddy) op zoek gegaan naar Kevin. We hadden afgesproken om samen te eten. Jenn lustte ook wel sushi dus zijn we met z'n drieën sushi gaan eten en biertjes gaan drinken.

Later hebben we ook nog even op de markt gezeten, daar is het bier namelijk veel goedkoper. Maar toen de stroom uitviel ben ik weer naar mijn hut gegaan. Morgen moet ik namelijk weer vroeg met de boot terug naar Lombok.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 10 Okt. 2008
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 93558

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Juni 2014

India, een nieuw avontuur in een nieuw werelddeel!

16 April 2013 - 02 Juli 2013

Eerste Master Research, terug naar Botswana

05 Maart 2012 - 26 April 2012

Backpacken in Maleisië en Indonesië

09 Januari 2010 - 07 Augustus 2010

Namibia Internship

28 December 2009 - 05 Januari 2010

Qatar een wereld van rijkdom en olie

30 Januari 2009 - 30 Juli 2009

Botswana Internship

Landen bezocht: