Nog een keer duiken! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Nog een keer duiken! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Nog een keer duiken!

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

17 April 2012 | Indonesië, Gili Trawangan

Vanochtend was ik wel aardig brak moet ik zeggen. Ik heb daarom ook flink uitgeslapen en toen heerlijk ontbeten bij een of ander tentje. Om 14.00 uur had ik nog een duik gepland staan, en mijn buddy zou een van die solo-reizigers zijn die ik gister tegen kwam aan de bar.

Het was een leuke duik! Een stuk beter dan die van gisteren. Ik ben echt mega veel schildpadden tegengekomen! We doken op 'shark point' maar we zijn helaas geen haaien tegen gekomen.

Terug aan de kust ben ik samen met Jenn (zo heette mijn buddy) op zoek gegaan naar Kevin. We hadden afgesproken om samen te eten. Jenn lustte ook wel sushi dus zijn we met z'n drieën sushi gaan eten en biertjes gaan drinken.

Later hebben we ook nog even op de markt gezeten, daar is het bier namelijk veel goedkoper. Maar toen de stroom uitviel ben ik weer naar mijn hut gegaan. Morgen moet ik namelijk weer vroeg met de boot terug naar Lombok.