Terug naar Senggigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Terug naar Senggigi - Reisverslag uit Senggigi, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Terug naar Senggigi

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

18 April 2012 | Indonesië, Senggigi

Met de ochtendboot ben ik vanochtend terug gevaren naar Senggigi. In Senggigi zelf heb ik vooral heel rustig aan gedaan. Ik ben een beetje over het strand gaan wandelen en langs alle luxe resorts gelopen. Soms is het toch wel lekker om juist in zo'n beschermde omgeving ze zijn denk ik hoor. Vandaag bijvoorbeeld. Ik had maar wat graag ongestoord eens even een boekje willen lezen of iets dergelijks. Maar nee in plaats daarvan ga ik op de pier zitten en komen er continu allemaal lokale surfdudes op mij af die mijn mooie ogen willen bewonderen en het armbandje van de liefde aan mij willen verkopen... Lief hoor, maar nu even niet...

Terug bij mijn verblijf, ben ik daar maar op mijn bed gaan liggen en een boekje gaan lezen. Tawaf klopte aan en zei dat er drie mensen waren uit Zweden. Ik ben voor de gezelligheid naar ze toegelopen en heb ze de buurt een beetje laten zien, aangezien ik hier al eerder was geweest, wist ik wel welk restaurantje een beetje te doen was. In plaats van de lekkere goedkope restaurantjes wilden zij naar een duur leeg restaurant. Nouja.. Vooruit dan... Het eten was wel erg lekker moet ik zeggen. Maar het feit dat er geen kip zit, maakt het er niet heel veel gezelliger op. Ook hadden ze een beetje een vreemde (richting racistische) mening over de cultuur en bevolking van Indonesië. Zij gaven de voorkeur aan het verwesterde en volle Kuta op Bali... Tsja.. Smaken verschillen he!

Er was wél wifi in dit dure restaurant, dus op een gegeven moment heb ik afscheid genomen van de Zweden en heb ik nog wat geskyped met Mams.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 10 Okt. 2008
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 93544

Voorgaande reizen:

14 Maart 2014 - 14 Juni 2014

India, een nieuw avontuur in een nieuw werelddeel!

16 April 2013 - 02 Juli 2013

Eerste Master Research, terug naar Botswana

05 Maart 2012 - 26 April 2012

Backpacken in Maleisië en Indonesië

09 Januari 2010 - 07 Augustus 2010

Namibia Internship

28 December 2009 - 05 Januari 2010

Qatar een wereld van rijkdom en olie

30 Januari 2009 - 30 Juli 2009

Botswana Internship

Landen bezocht: