Langs Sumbawa Island - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Langs Sumbawa Island - Reisverslag uit Sumbawa Besar, Indonesië van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Langs Sumbawa Island

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

20 April 2012 | Indonesië, Sumbawa Besar

Vanochtend werd ik met een heerlijk zonnestraaltje schijnend op mijn gezicht wakker. Wouw wat een heerlijkheid. Ik moet eerlijk toegeven dat ik niet heel diep aan een stuk door heb geslapen, maar dit is wél het ultieme genieten!

In de ochtend hebben we geankerd bij een eilandje vlakbij de kust van het eiland Sumbawa. Hier hebben we een ochtend hike gedaan naar een salt lake. Echt heel bizar dat hier opeens zo'n meer ligt. Het meer is ook een en al zwavel en dus super goed voor je huid. In het midden is het gewoon 70 meter diep! En er zwemmen een hele hoop van die Dr. Fish visjes. Gelukkig waren ze hier niet zo bijtgraag..

Na deze ochtendwandeling hebben we een heel stuk gevaren. Vooral lekker chillen dus op het deck. Op een gegeven moment zijn we nog gestopt bij een ander strandje. Ook heerlijk even gezwommen. En bij zonsondergang zijn we weer verder gaan varen. Wat een rust, wat een ontspanning!