Naar Port Alfred - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Naar Port Alfred - Reisverslag uit Port Alfred, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Naar Port Alfred

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

09 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Port Alfred

We moesten uitchecken om 9 uur al! Maar onze bus ging pas om 5 uur vanavond! Was niet heel erg, want ik was een beetje brakjes. Dus heb ik lekker op het strand aangekloot en een beetje in de lounge van het hostel gechillt.
Om precies 5 uur kwam de bus aan en vertrokken we richting Port Alfred. In Port Alfred woont de moeder van Nick (Nick het vriendje van Anja) en daar mochten we de komende paar dagen verblijven.
Om 8 uur stond ze klaar op de plek waar wij werden afgezet door de bazbus. Haar huis was om de hoek. Ze woont in een heel gezellig huisje met haar man John en een heeeeeeele lieve hond 'Paddy', een Border Collie. Ik wil eigenlijk helemaal geen hond, maar mocht ik ooit een hond willen dan wordt het er zéker eentje van dit ras. Wat een beesten.
Er stond lasagna en sla klaar, heerlijk even kunnen eten dus. Aangezien het al aardig laat werd heeft Becky ons redelijk op tijd ons bed laten zijn, en zijn wij daar aardig snel ingedoken.