Final Destination - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu Final Destination - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Suzanne Schuurman - WaarBenJij.nu

Final Destination

Door: Suzanne Schuurman

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

17 Juli 2009 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag gingen we naar onze laatste spot, Cape Town/Kaapstad. Het was een aardig stuk rijden. We vertrokken om 12 uur vanuit Knysna en kwamen om 10 uur aan bij ons hostel 'de Penthous on Long'. Echt een stadsgevoel, want de ingang was gewoon een gebouw inlopen en op de 5e verdieping zat het hostel. Echt een gigantisch hostel, met overal kamers, alleen jammer dat er maar 4 douches waren, dus daar was altijd een rij.
Voor de eerste nacht hadden ze een fout gemaakt, dus kregen we een double bedroom voor de eerste nacht. Ach, ook prima.. Is verder niet een heel groot verschil ofzo, scheelt alleen dat we voor de dorm-prijs mochten betalen.
Op het dak hadden ze een barretje waar we nog even een biertje hebben genuttigd, maar best op tijd ben ik mijn bed ingedoken.